En stærk tilstedeværelse på sociale medier kan hjælpe med at skalere din forretning og nå nye højder. Implementering af en gennemtænkt social mediestrategi vil ikke kun få dit brand til at fremstå mere professionelt på sociale medier, men også øge brandgenkendelse og salg. Alle business-to-consumer brands kan drage fordel af en stærk Instagram-tilstedeværelse.
Vi forstår vigtigheden af at skabe individuelle og unikke kampagner for hver forretning, vi arbejder med. Hver virksomhed har hver sin historie og vi hjælper med at sætte digitale fodspor. Vi har en unik indsigt i den digitale verden, og en bred forståelse for de dynamiske sociale medier. De digitale medier udvikler sig konstant, og det handler om at være der, hvor kunderne er.
Det er ikke alle virksomheder der får den opmærksomhed de fortjener. Oftest fordi det er svært at vide hvordan man skal føre sig frem. Det handler også om, at råbe højt nok og skabe lige præcis den opmærksomhed der skal til, for at skabe fokus omkring sin forretning.
LinkedIn: LinkedIn er et af de hurtigst voksende sociale medier og ejet af Microsoft. LinkedIn fungerer super godt i B2B branchen, hvor omdrejningspunkterne er erhverv, karriere, networking og potentielle forretningspartnere.
Instagram: Er du ikke til stede online, så findes du ganske enkelt ikke. Med Instagram kan din virksomhed få mere synlighed, skabe vækst og udvide dit segment. Vi hjælper med at få social gennemslagskraft, lægge strategier og give jer indsigt i mediet. Instagram er ejet af Facebook, så annonceringen på de to medier fungerer meget ens og kan bruges i samspil med hinanden.
Facebook: Mange af os bruger Facebook til at kommunikere med vores venner og familie på daglig basis. Derfor er Facebook et stærkt værktøj til promovering af produkter, brands, begivenheder eller services. Med annoncering på Facebook har du en platform der kan bruges uanset branche.